Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Teknik » 

V force 3 Membran

V force 3 Membran

Indlægget har 9 svar | 7 abonnerer på svar | 375 visninger
Kaspernin Beskeden blev skrevet den. 18-12-2011 22:13:17
Hvor meget ekstra giver det at sætte sådan en fætter på en Ktm 125 sx?

Og hvis jeg så også sætter en HGS tun udstødning på. Er det noget der kan mærkes eller er det i småtings afdelingen?

Svar

#1 Elkjaer Beskeden blev skrevet den. 18-12-2011 22:17:17
Jeg holder stadig 100% på at dine penge er bedre givet ud hvis du ofre dem på Nye dæk og få sat affjedringen 100% op efter din vægt

#2 jenner Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 13:24:03
V-force er den bedste opgradering man kan give en 2 takter (min menig) det giver en dejlig sød gasrespons

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 michael Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 14:19:40
Jeg giver Elkjær ret, jeg tror ikke på at det giver noget som kommer til at gøre en forskel alene eller sammen med en HGS, hvis du vil har en stærkere motor, så skal du have fat i en big bore kit.

#4 richard12 Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 15:28:11
Mener der er v force på en ktm 125sx som standard

-Undskyld jeg "låner" denne tråd. Men har har hørt at v-force smider små stykker at bladene ind i cylinderen? Har hørt Boyesen skulle være bedre?

#5 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 15:46:35
enig med jenner! - den giver rigtig meget bundtræk og sammen med en hgs bliver den langt nemmere at få over hullerne. Sådan var virkningen hvertfald på min kx125.

Nok er vforce og hgs tun, og gør maskinen hurtigere/stærkere, men efter min mening er det ikke det der er vigtigt, men derimod at maskinen bliver meget nemmere at køre på.
Så svaret er helt klart ja, det giver en hel del (:

#6 jenner Beskeden blev skrevet den. 20-12-2011 11:20:36
Richard: det gør alle det er fordi de bliver slidte det er måde kulfiber degraderer på. men det har ingen betydning for motoren. og det er vist noget med at boyesen vil give mere på toppen end en vforce fordi den har flere plader der kan give vibrationer ved høje omdrejninger. men ja tror det er en smagssag vforce ihvertfald.

#7 richard12 Beskeden blev skrevet den. 20-12-2011 17:00:40
jenner:Richard: det gør alle det er fordi de bliver slidte det er måde kulfiber degraderer på. men det har ingen betydning for motoren. og det er vist noget med at boyesen vil give mere på toppen end en vforce fordi den har flere plader der kan give vibrationer ved høje omdrejninger. men ja tror det er en smagssag vforce ihvertfald.

okay, så er jeg mere rolig Mener også v-force koster lidt mindre end boyesen, er dog ikke helt sikker

#8 jenner Beskeden blev skrevet den. 21-12-2011 11:24:18
Jeg har købt min vforce i England til 1100 + fragt

#9 SimonS Beskeden blev skrevet den. 21-12-2011 12:07:47
g-kraft.dk/page_tilbud_info.php?page=9&belong=24

1299 ved g-kraft i Danmark..

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner