Træning (fitness, løb mm)
Træning (fitness, løb mm)
Indlægget har 10 svar | 7 abonnerer på svar | 245 visninger
![]() | MarcoPiil Beskeden blev skrevet den. 25-01-2012 21:47:31 Hey boys.Er der nogle af jer der træner efter et godt træningsprogram, jeg tænker i fitness center, og ikke ude på banen! ![]() gerne links |
Svar
![]() | Ja jeg træner i fitness world. |
![]() | www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/masseogstyrkethedoughepburnway.php www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/positionofflextion2004.php |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | nikolajdk1234 og hvad så ? ![]() |
![]() | kasper2710 kan ikke bruge bodybuilding til noget der skal jo syrer trænes, jeg skal ikke hver stor. mine muskler skal bare kunne klare syren ![]() |
![]() | Her er mit program Mandag: overkrop: 40 gentagelser af hver øvelse i 3 set, Løb senere på dagen Tirsdag: Løb, træning på maskinen Onsdag: Mave og ryg: 40 gentagelser af hver øvelse i 3 set Torsdag: Løb, måske træning på maskinen Fredag: Ben og baller 40 gentagelser af hver øvelse i 3 set Lørdag: kørsel på maskinen Søndag Løb og nogle gange til cross løb hvis der er løb om søndagen det er mit træningsprogram til den kommende sæson du vil opleve at du skal lidt ned i vægt i forhold til din normale træning når du træner med 40 gentagelser men pres dig selv det hjælper, du vil muligvis også opleve vægttab og mere markerede muskler uden af dine muskler bliver store. Jeg træner kl 6 om morgenen så man stadig kan nå at få noget ud af dagen efter arbejde. skriv evt til mig i PB hvis du har yderligere spørgsmål |
![]() | mx24 Mange tak, det vil jeg prøve ![]() |
![]() | mx24 hvilke maskiner bruger du ? |
![]() | Et populært sted vi crosskører bliver ømme er i underarmene! så derfor RO! RO! RO! og mere RO! ;) .. omkring 3 gange om ugen 30min afgangen. Det hjælper meget! også kondi træning ved siden af! interval løb ved siden af. Så bliver man ikke meget mere klar til sæson start ;) |
![]() | Mere eller mindre alle for alle hjælper det er bare vigtigt at det bliver udenholdenheds træning og ikke tung træning for det kan en cross kører ikke bruge til en skid |
![]() | kan anbefale motionsboxing og spinning hvis du går i et center. Spinning giver ren udholdenhed mens motionsboxing også bruger vægte og mange reps, og derfor ekstrem god syretræning. Derudover kan du køre udenholdenhed når du træner med vægte. Kør 12-15 gentagelser x3, hvor den sidste KUN lige kan lade sig gøre før du ikke kan mere, så justere du bare vægten efter at du lige nøjagtig kan tage den sidste ![]() Pt. bruger jeg kun høj vægt og 4-5 gentagelser for at øge styrken, men det er mere pga. jeg er pige og derfor ikke har den vilde styrke, så kører jeg boxing og spinning ved siden af. Men du ved bedst selv hvad du har brug for ![]() |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.