Tager ikke ved
Tager ikke ved
Indlægget har 10 svar | 4 abonnerer på svar | 486 visninger
![]() | kawa125 Beskeden blev skrevet den. 27-03-2011 13:03:17 Hej mx galleri. Jeg var ude og køre her i lørdags og efter bare en halv omgang på banen, begyndte den ikke at tage fat når jeg gav gas .Når jeg giver gas i fri gear er det som om den drukner, og når jeg køre og giver meget gas triller den kun.... det er kun meget lidt den tager ved. Er det noget med blandingen i kabu? Håber i kan hjælpe med problemet |
Svar
![]() | Måske glider koblingen |
![]() | Prøv at checke din membran, måske er der brækket et stykke af eller lign. |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | okay tak |
![]() | Kan det være fordi at der sidder lidt sand i dyssen og kabu? |
![]() | jep ![]() |
![]() | Har fået den til at køre godt igen.. Der sad åbenbart lift sand i kabu |
![]() | Det bør du få lavet så det ikke sker igen, det slider på din motor, så har den sikkert også fået lidt af det. |
![]() | Ja! har også tænkt at skille den ad fra gang til gang jeg har været ude at køre... Men jeg ved desværre ikke så meget om sporten og alle rutinerne da jeg kun har køre i nogen måneder |
![]() | Det er forståeligt check din luftfilter kasse er den spændt ordentlig til karburatoren så den ikke trækker luft uden om filteret. Vær omhyggelig med at sætte luftfilteret i så det sidder rigtig til i luftfilter kassen, check dit filter for revner, finder du dem mindste revne så kasser det og køb et nyt. Plastikburet inden i filtret må ikke være revnet, ej heller må du spænde det så hårdt at det revner med fingerskruen. Er der en del skidt i luftfilterkassen så du nemt kommer til at løsne det (ved filterskift) og det ryger ind i karburatoren så rens din filterkasse så det ikke sker (den skal være tør og ren når du montere den igen selvfølgelig) Er det en brugt cykel og du ikke ved hvor meget filteret har været brugt (det er nok næsten umuligt at få alt sand og lign, ud af filtreret uanset hvad) så kasser filteret og køb ny. Køb gerne 2 nye filtre og lær hvordan du servicer dem med olie og rensning.Har du flere så skifter du og det enkelte filter kører ikke så mange gange. Igen kan du måske lave en regl. med at du renser filteret måske 8 gange og så kassere du igen og køber nye. De penge du bruger på ordentlig filterservice er bedre og billigere end hvis din motor får sand ind, det holder den ikke til og du bruger flere penge unødvendig. |
![]() | det var tændingen den var gal med, med det hjalp lidt med at rense kabu ! |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| baner i jylland | mx76 | Martinthomsen5 | 19 | 633 |
| Trailer lovligt eller ej? | Elkjaer | 198rider | 11 | 702 |
| hvad er den værd | NikolaiAndreassen | mathias | 8 | 544 |
| Crosser vil ikke give gnist? | Bjørn T | peder0405 | 11 | 713 |
| Crosser vil ikke give gnist, | Bjørn T | kastor | 5 | 438 |
| er den god | andreas 46 | Zinck | 9 | 493 |
| hvad er den værd? | borgholt sx250f | borgholt sx250f | 7 | 584 |
| hva er den værd? | Lennart Albin | mortenrm85 | 1 | 366 |