Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Udstyr » 

Str. på Shift tøj.

Str. på Shift tøj.

Indlægget har 5 svar | 4 abonnerer på svar | 285 visninger
VestergaardxD Beskeden blev skrevet den. 01-07-2011 17:47:31
Hey

Har set mig varm på et fedt sæt shift tøj..

Så ville bare høre om der er nogen der ved om bukse str. er det samme som alle andre almindelige bukser .. eller større eller mindre .. og ligeledes med hjelm og sådan

Svar

#1 Martin KX85 Beskeden blev skrevet den. 01-07-2011 18:05:46
Tror at du bliver nød til at prøve det hvis du har muligheden, da man aldrig kan regne helt med det. Nogen er store i størrelsen, nogle er små. Sådan er det bare

#2 Post2martin Beskeden blev skrevet den. 01-07-2011 18:08:11
Jeg har et komplet sæt shift tøj, med hjelm og jeg er gået efter size charten på 1stmx.co.uk og det passer rigtig godt, jeg er bare gået efter min normale tøjstørrelse og så evt en størrelse større i trøje hvis du skal have brynje inden under. Hjelm størrelserne passer også rigtig fint

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 VestergaardxD Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 08:35:34
Post2martin

Lyder fedt .. Er helt vild med deres "Suicidal" sæt.. Hvor både hjelm og handsker og så videre passer til sættet

#4 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 14:52:36
Jeg har også et sæt shift og det passer perfekt i størrelsen. Så bare gå efter de størrelser du normalt bruger

#5 Post2martin Beskeden blev skrevet den. 07-07-2011 16:35:12
Vestergaard hvad siger du til at købe min Suicidal hjelm? Jeg har fået en anden og kan jo ikke bruge 2 Den er til salg her på siden, så kan du jo lure den

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner