Skal der gøres ting efter en pause??
Skal der gøres ting efter en pause??
Indlægget har 6 svar | 2 abonnerer på svar | 382 visninger
![]() | Thomsen250 Beskeden blev skrevet den. 19-03-2011 15:19:26 Hej folkens. Jeg er rimelig ny inden for motocross, og ved ikke så meget om motor, men vil selvfølgelig gerne gøre det bedste for min cross'er(rm-z 250 k9). Jeg har ikke haft den startet siden en gange i november sidste år, og der er ca. 1 time til jeg skal skifte oli og oli filter. Så jeg ville lige høre om i synes jeg skal skifte det oli nu, eller om jeg sagtens kan vente, og om der er andre ting der bør gøres inden jeg starter den og køre ud på banen. Den har kørt 16 timer, og jeg har haft den fra ny, så ved hva der er blevet gjort, hvis i skulle bruge det til noget |
Svar
![]() | Du kan lige så godt skifte olien nu, samt oliefilter. Hvis ikke du tømte kaburatoren for benzin inden du satte den i hi, skal du også gære det. Der sidder en lille umbraco-skrue i bunden på kaburatoren hvor det kan gøres. Ellers, spænd diverse ting efter og smør den op ;-) |
![]() | oka tak for det. Hva med kølervæske, hvordan tjekker man at der er nok i, og skal det skiftes en gang imellem?? |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | Jeg vil henvise dig til din manual, der står alt i :-) Hvis ikke du har en, kan jeg sende dig en elektronisk manual(både service- og partsmanual). Men, du tager bare proppen af køleren(sidder i højre side). Så skulle du gerne kunne se vandet, og hvis ikke, så fyld på til det er 3-4 mm fra toppen |
![]() | Har godt nok en manual, men den er sgu på tysk, så det hjælper ikk meget. |
![]() | Jeg kan sende en på engelsk - skriv din email til mig, i en besked :-) |
![]() | kan man også bare lægge crossern over på siden?? |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Start i vinteren | meeh | meeh | 48 | 940 |
| Trailer lovligt eller ej? | Elkjaer | 198rider | 11 | 702 |
| hvad er best og køre på og lettes? | jeppe | peder0405 | 24 | 850 |
| Trailer indretning, ideer! | SimonS | SimonS | 5 | 918 |
| Special værktøj til motoren? | richard12 | teamhammelsvang | 4 | 396 |
| Skal ud og købe en maskine. | lassethostrup | CR125DUDE | 22 | 543 |
| kan jeg lære det på en uge??? | motofreak | nikolajdk1234 | 14 | 868 |
| Holder pulver lakering på fælger ? | yamahayzf250 | Elkjaer | 5 | 414 |
| nogle der har erfaringer med denne hjelm? | løthii | Ingen endnu. | 0 | 210 |
| hvor kan man bestillester mærker ???? | jonathan stampe | mxsuzuki | 4 | 403 |