Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Off topic » 

Projekt opgave om motocross

Projekt opgave om motocross

Indlægget har 2 svar | 4 abonnerer på svar | 391 visninger
honda234 Beskeden blev skrevet den. 07-03-2011 10:52:22
Hej mig og en ven er ved at lave projekt opgave om motocross.
Det kunne derfor være vildt fedt hvis nogen af jer gad at skrive lidt om hvordan motocross måske har ændret jeres hverdag i forhold til tid, venner osv., osv.
og hvordan er forholdene til at dyrke motocross i Danmark?
håber der er nogle der gider at hjælpe.. Mvh. Nichlas.

Svar

#1 3390KTM Beskeden blev skrevet den. 08-03-2011 08:36:02
Hey....
Motorcross har ændret min hverdag på en god måde. Det har givet lidt problemer med tid til venner osv, idet det meste af løb og sådan ligger i sommerferien...
Motorcross er fedt at dyrke i DK. Men har bare det minus at der ingen ordnlige sandbaner er. Vi kun har hårdbaner, og det gir det minus at man stopper sæsonerne før tid pga vejret...

Håber i kan bruge det send bare flere spørgsmål hvis jeg kan hjælpe

#2 mx24 Beskeden blev skrevet den. 08-03-2011 08:59:21
3390KTM:Hey....
Motorcross har ændret min hverdag på en god måde. Det har givet lidt problemer med tid til venner osv, idet det meste af løb og sådan ligger i sommerferien...
Motorcross er fedt at dyrke i DK. Men har bare det minus at der ingen ordnlige sandbaner er. Vi kun har hårdbaner, og det gir det minus at man stopper sæsonerne før tid pga vejret...

Håber i kan bruge det send bare flere spørgsmål hvis jeg kan hjælpe

Det kommer helt an på hvor i landet man bor ja på Sjælland er der stortset ingen sandbaner men i Jylland er der næsten ikke andet. Motocross er desværre ikke så udbredt en sport og den er svær at dyrke i forhold til i amerika hvor alle baner har åben hver dag og der ikke er nogle støjkrav

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner