Avanceret søgning

Nye dæk til Ktm 85 Høj

Nye dæk til Ktm 85 Høj

Indlægget har 4 svar | 3 abonnerer på svar | 382 visninger
NickKtm Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 00:04:41
Jeg kører på en Ktm 85 høj, og er forholdsvis ny i branchen. Dvs at jeg køre ikke på vanvittigt højt plan eller noget endnu. Køre på lidt forskellige baner, men ofte sandet baner, men af og til køre jeg også på nogle hårde. Hvilke dæk mener i jeg burde bruge? Har lige været ude og køre løb på en hård bane, og næsten alle mine knopper i højre side er faldet af.. Rimelig trist da dækket ellers godt ville kunne have kørt et godt stykke tid endnu. :-) Vil meget gerne have en hjemmeside, eller en adresse som sælger et udmærket dæk. Helst i øst / midt Jylland.

På forhånd tak!

Svar

#1 Andreas Sørensen Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 00:07:12
Tror du skal have en michelin ms 2, www.es-teknik.dk har dem det er sanddæk

#2 NickKtm Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 00:10:01
Altså det skal bare være et dæk som kan holde til lidt af hvert. Dvs både sand og hård bane

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 Andreas Sørensen Beskeden blev skrevet den. 02-07-2011 00:24:01
Et mh3 det kører jeg med det er godt det er til mellem og hård

#4 CR125DUDE Beskeden blev skrevet den. 04-07-2011 00:26:31
Der er sikkert nogle kloge hoveder der er uenige med mig, men JEG tror ikke det har den store effekt, om det er michelin eller Thansen dæk man kører med, når man stadig er på begynder niveau Jeg købte et billigt Allround dæk til 350,- og det kommer jeg ligeså let igennem sand med, som jeg gjorde med mit gamle sanddæk :-) bare det er et allround dæk, så burde det kunne holde til lidt af hvert.

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner