køb af crosser (:
køb af crosser (:
Indlægget har 5 svar | 3 abonnerer på svar | 493 visninger
![]() | lifanmoto Beskeden blev skrevet den. 27-03-2011 23:08:22 hej drenge og piger (: jeg skal konfimeres til maj og ville ha noget af kvalitet. kunne godt tænke mig en KTM men ved ikke hvad størelse jeg er 1.90 høj vejer nok omkring 80 kilo helt ikke ovver 10000 kr (: |
Svar
![]() | Så er det vel en 125ccm der passer bedst. Så en TM125 til netop den pris på Gul og gratis. Ved ikke hvor godt motoren holder men støddæmper og bremser er et trin over en Japaner med sikkerhed. |
![]() | yamaha honda kawa og suzuki kan du find til den pris ktm er dyr men ikke beder ene yamaha honda kawa suzuki |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | Min ide er at de lidt ældre KTM er en anelse klodsede i stellet, når vi snakker den pris du der vil give. |
![]() | De forskellige cykler trækker sikkert på hver sin måde, jeg kunne godt have TM'en mistænkt på at være rigtig kraft stærk men den skal have noget gas/omdrejninger for at der sker noget, det er jo ikke en så begynder venlig egenskab.Prøv evt. at spørge Jegstrup Cross. Jeg ved også at stempler er dyrere til TM men de er nok også af bedre kvalitet. Nu ved jeg også at den maskine der står på landet måske du evt. kunne prøve den der og finde ud af om du kan lide den. Yamaha har vundet testene i Motocross Action i 125ccm klassen i flere år sikkert fordi de mener at det er den mest allround maskine. |
![]() | Men pas på med at købe noget slidt eller forkknoklet noget det bliver hurtigt dyrt. |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| køb af transponter | martin s | martin s | 7 | 493 |
| tuning af crosser | mx76 | jens kjær | 3 | 735 |
| optræk på crosser | nichlas | nichlas | 2 | 416 |
| købe crosser 125 | yamahayzf250 | yamahayzf250 | 5 | 648 |
| Køb af crosser. | mads904 | mads904 | 17 | 881 |
| oprykning af crosser | Akrami | peder0405 | 4 | 433 |
| Vask af crosser | Andreas Sørensen | frederik g jensen | 22 | 1020 |
| Køb af crosser i udlandet | mikkeljensen123 | Jan | 5 | 1191 |