hvordan rener man kaboratoren
hvordan rener man kaboratoren
Indlægget har 10 svar | 6 abonnerer på svar | 717 visninger
![]() | jonathan stampe Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 16:56:07 hvordan renser man kaboratoren på en atv kina?hej |
Svar
![]() | renser *** |
![]() | Piller den af og blæser luft ind i den indtil den er ren ;) |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | 1: Skel alle delene ad. 2: Læg alle delene ned i rensebenzin. 3: brug en meget fin pinsel til at få alt skidt af med. (indvendigt) 4: Tag delene op og lad dem tører. 5: samle delene igen .. 6: boom Ny kaburator |
![]() | tak |
![]() | Så lidt |
![]() | hvad er en kaburator hvad gør den og hvor sidder den?? ![]() |
![]() | Hahaha, klasse Jonathan! Din karburator har til formål at (meget basisk), blande benzin og luft til en brændbar forstøvning, der så antændes i cylinderen. På den kinacrosser jeg har rodet med, sidder karburatoren lige under sædet, og du kan se billeder af en karburator, ved at bruge dette link: www.google.dk/images?hl=&q=karburator&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGLL_daDK420DK421&ie=UTF-8&biw=1680&bih=773 |
![]() | Ja .. Og hvis du vil vide hvad de forskellige indgange hedder kan du se dem her: www.stalkerzone.dk/images/karburator-19mm_dellorto/IM000322.JPG |
![]() | Hvad men o-ringe og sådan kan de tåle rensebenzin? |
![]() | Jeg vil ikke råde dig til at skille den helt ad. Da jeg gjorde det på min kina atv'er, skruede jeg den fri (låseringe, skruer ovs) så den var lige til at tage ud. Så sidder du med kaburatoren, som har ''et stort hul'' igennem. Du kan tørre det helt rent med rensebenzin, og en klud. (ikke papir da det fnuller') Jeg bruger kaburatorrens, da det løsner alt skidt og kan nemt renses ud. Så løsner du skjoldet der sidder i bunden ( det er et ovalt dæksel, toppen er der hvor gaskaplet KAN gå ud.) Så er du i, svømmehuset, og det skal have samme omgang. Se hvordan metalsrtykket, med, svømmeren, den lille hætte, sidder. Så du samler det rigtigt. Så skruer du det sammen, og spænder og på atv'eren igen. Så kører det . Florentz Pøj pøj... |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Pøj pøj...