Hvor Dan får man klister af??
Hvor Dan får man klister af??
Indlægget har 14 svar | 7 abonnerer på svar | 376 visninger
![]() | jonathan stampe Beskeden blev skrevet den. 19-05-2011 14:11:09 Hej mxalleri hvordan får jeg klistermærker af min skjolde unden de tager skade?? |
Svar
![]() | Jeg tog mine gamle af bare ved at trække dem af også lige rense skjoldet af i rense-benzin |
![]() | Jonathan, ikke for at virker træls eller noget, men prøv nu lidt selv! . Du spørger og spørger og spørger.. Hvis du nu prøver at tænke lidt over det i en times tid, så finder du jo nok ud af noget til sidst. Men du kan evt. prøve at varme dem op, så er de nemmere at trække af;)Men husk lige og prøv selv næste gang! |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | Jeg skulle da mene at når du varmer det op så klistrer det bedre |
![]() | Martin, ikke for at være træls eller noget, men han er nybegynder, jeg ville mene han har totalt ret til at spørge om alt hvad han nu er i tvivl om, for ikke at gøre noget forkert!![]() |
![]() | Nu kan man jo også tænke lidt selv.! |
![]() | martin kx85 det er da godt at spørge i stedet for at ødelægge noget og tror du jeg gider vente og tænke en time når jeg bare kan spørge herinde!!! og hvis du ikke vil hjælpe så bare lad vær med at skrive så lad da andre svare!!! ![]() |
![]() | Jamen jonathan, du skriver hele tiden om alt mulig som allerede er skrevet om før. kan du så ikke søge i forumet?! ![]() |
![]() | jo skal nok søge i forumet før jeg gør det nu ![]() |
![]() | Okay ;) det var ikke for at være træls eller noget.. Tror bare det vil hjælpe dig ![]() men du må ha en god dag ;) |
![]() | ja det ved jeg godt og tak for hjælpen |
![]() | Andreas, når du varme det op bliver klisteren da blød. Su burde de da være noget nemmere at trække af Jonathan, jeg siger bare at næste gang så prøv lige én ekstra gang så kunne det jo være at du fandt ud af noget . Men du har selvfølgelig ret til at spørge hvis du altså virkelig ikke kan finde ud af det Men igen, prøv at varme på stafferingen med en varmeblæser, så burde den være lettere at trække, og så tør det overskydende lim af bagefter med acetone på en klud |
![]() | MArtin klistret vulkanisere når det bliver varmt dvs. klistre bedre |
![]() | Det kan alså også tage noget tid hvis du går og leder efter en bestemt ting i forumet så er det jo hurtiger at bare oprette en ny en og så kan i da bare lade vær med at gå ind og svare på dem. (ikke for at være irreterene.) |
![]() | Når du varmer det op, bliver staffingerne blødere og dermed lettere at tage af. |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

. Du spørger og spørger og spørger.. Hvis du nu prøver at tænke lidt over det i en times tid, så finder du jo nok ud af noget til sidst.