Hjem + brille
Hjem + brille
Indlægget har 5 svar | 4 abonnerer på svar | 395 visninger
![]() | lassethostrup Beskeden blev skrevet den. 20-02-2011 14:17:03 Jeg skal ud og købe en hjelm + en brilleJeg har set på lidt forskelligt i den lave prisklasse, da jeg ikke kører vildt meget. Jeg har fx. kigget på www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=52972 Og mht. briller er jeg lidt på bar bund. Håber der er nogle kloge hoveder der har styr på grejet, og måske kan anbefale noget.. |
Svar
![]() | Er du sikker på at det er en crosshjelm? Nu køre jeg jo mtb og ved at det er en hjemmeside med en masse ting til cykler![]() |
![]() | Køb eventuelt den billige foxhjelm med dertilhørende briller :-) Hjelm: shop.toftegaardsmx-shop.dk/Pages/Products.aspx?pid=01158-001-002&pfid=MX10FO0254&cid=1050 Briller: shop.toftegaardsmx-shop.dk/Pages/Products.aspx?pid=30-728&pfid=MX11FO0085&cid=1100 Ganske vidst er det ikke helt den prisklasse du ønsker, men det er til gengæld super god kvalitet :-) |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | #1: chainreactioncycles sælger mere end bare mtb udstyr. Cykler også selv mtb, og det er derfra jeg kender siden, men oppe i toppen kan du vælge hvilken genre du vil købe i, der er også til road, snowboard og motocross mm. #2: Ja, jeg tvivler ikke på at det er god kvalitet, men havde håbet på jeg kunne finde noget der var billigere ![]() |
![]() | Check her: www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Categories/%22Hot%20Deals%22/motorradhelme/Crosshelme De har hjelme fra 500 og op ;) |
![]() | Kopier hele linket og indsæt det i din browser, ellers dur det ikke ;) |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Brynjer - hvilke? | ToByB | rodendk | 26 | 463 |
| Helmet cam - Pris | richard12 | boris | 17 | 651 |
| Briller | maczor | mxboy1 | 16 | 461 |
| Stempel og timetæller | schumacher | mathias | 6 | 499 |
| Hvilken pit bike? | meeh | boris | 18 | 2014 |
| De nye db regler. | Martinthomsen5 | 20 | 637 | |
| Hjelm og transponder | DonOestergaard | Daniel18 | 2 | 505 |
| Hjelm fra biltema | Andreas Bach | kubik | 13 | 902 |