Avanceret søgning

Hjælp Vil i gang med løb !:)

Hjælp Vil i gang med løb !:)

Indlægget har 32 svar | 11 abonnerer på svar | 861 visninger
JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 00:14:31
Hey MX galleri jeg vil gerne til at køre løb næste sæson.
Men mit spørgsmål er bare hvordan og hvad skal man gøre for at komme igang med det
Jeg vil køre DMU i række c til at starte med tror jeg men hvad så med alle de praktiske ting
Såsom hvor får man lavet nummer på trøjer og cykel osv.
Jeg bor i Nordjylland så det må gerne være tæt på

Svar

#1 maczor Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 00:30:48
Du kan bestille det hele online :-)

Nr. plader(I DK eller fx. england), licens/transonder på dmusport.dk

#2 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 00:50:01
Okay tak men nummer plader er det ikk bare en slags staffering med nummer på?

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 12:48:10
du starter med at gå ind på dmusport.dk og vælge et ledigt kørernummer under faste kørernumre, og så skriver du til emailen derinde hvilket nummer du har besluttet dig for at ville have. Derefter bestiller du løbslicens og transponder, også på dmusport.dk.

Du behøver ikke at have nummer på tøjet. Men jo numrene på maskinen er en stafferinger der fylder hele nummerpladen med den baggrund du skal have til din klasse (blå frontplade, sorte sideplader). Du kan købe de numre hos www.mxtryk.dk og så bliver de bare sendt med posten, intet problem der

#4 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 20:39:53
Okay tusind tak for det amanda men hvis jeg gerne vil have nummer 7, og der er en anden der har det kan jeg så ikk få nummer 7 ?

#5 Honda125freak Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 20:55:23
nope du kan kun få de nr. der er ledige ;)

#6 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 22:43:14
nix, kun de numre der ikk står navn ved og så husk og vælge den fane der hedder c-maxi

#7 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 08-08-2011 23:34:13
Okay det skal jeg gøre tak Amanda hvad er C maxi?

#8 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 10:13:35
www.2kdesigns.dk de er billigere.

#9 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 10:39:38
men ved mxtryk.dk kan du selv bestemme hvordan de skal se ud, for en 50'er mere ;)

C maxi er den klasse du starter i, senere kan du så rykke op i B maxi og til sidst A maxi. A, B og C er niveauforskellene i hver klasse, dvs. at der også findes A, B og C mini for dem der kører 65cc og 85

#10 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 10:50:25
www.2kdesigns.dk kan du for de 499.- bestemme designet fuldt ud selv, og sætte egne logoer ind.

#11 Honda125freak Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:00:13
Hvaa har igang i en sponsor kamp eller noget? haha

#12 Honda125freak Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:00:45
i gang*

#13 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:03:06
Nej egentlig ikke fortæller blot at 2kdesigns er billigere nu han vil til at starte med løb. Det er jo ikke en billig sportsgren, så hvorfor betale for meget, når det kan gøres billigere?.

#14 Honda125freak Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:07:39
Han behøver jo ikke ligefrem at skal have bestilt et komplet sæt staff. Han kunne jo også bare købe blå baggrunds klister og så købe tallene ved siden af til en 5'er stykket. Ved godt at det ikke er lige så pænt men det er meget billigere...

#15 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:12:56
Det kan han også, go det vil være det absolut billigste.

Kiggede lidt rundt i forum og fandt så dette, som man må sige er knap så god reklame for Mxtryk.dk især når selve ejeren af Mxtryk.dk`s kommetar til sidst er slettet pga brud på retningslinierne!.

www.mxgalleri.dk/forum/staferinger-suzuki-1995-985.html

Ikke god reklame for mxtryk!.

#16 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:35:47
Jeg har skrevet til Holm og jeg har altså hørt at det r rigtig god Kvalitet, til billige priser!

#17 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:40:42
Det bestemmer du jo helt selv . men billigste priser er ikke rigtigt . og den med kvalitet lader jeg hvile i det uvisse efter jeg har læst emnet jeg har linket til..

#18 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:46:31
Jeg har bare set nogen billeder fra Staff han har lavet og de er mega fede

#19 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:49:45
Alle kan lave de samme staff, og du kan hos størstedelen af dem vi har i landet selv designe dine.
Men at de ser fede ud osv har absolut intet med pris og kvalitet at gøre.
Men kig rundt og sammenlign priser på nettet, du kan også købe komplette sæt i England incl nummer, sædebetræk osv til omkring 1600kr..

#20 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 11:55:25
www.mxgraphics.co.uk/shop/18/kx125250/page1

#21 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 13:10:11
jeg har kørt med staff fra mxtryk i 2 år nu, og der er absolut intet at klage over. En enkelt gang skete der en skade med printeren så farven blev gal, men der kom et nyt sæt uden problemer indenfor et par dage. Desuden afhænger holdbarheden altså også på om de bliver sat ordentligt på, sidder de skævt og der hænger snipper udover kanten eller det dækker indover skruehuller, ja så sætter der sig grus på limen og det bevæger sig langsomt længere og længere ind under, det kan man ikke beskylde firmaet for.
Konstaterer dog ikke at 2k er dårligt, for kender det ikke, men synes da det er min pligt at tale godt om noget jeg har gode erfaringer med

#22 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 13:59:10
Rigtigt Amanda

#23 mx76 Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 15:00:37
2k er rigtig god kvalitet

#24 MGR Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 15:06:00
mx76 det er også vores erfaring, super kvalitet hos 2k

#25 JensStoffersen Beskeden blev skrevet den. 09-08-2011 20:47:55
Amanda siger jo heller ikke at 2k er dårligt, hunsiger bare at hun altid har været ved mxtryk og at det holder hun ved-.-

#26 Post2martin Beskeden blev skrevet den. 10-08-2011 08:59:15
Eller køb nogle tal i Biltema til at starte med

#27 MGR Beskeden blev skrevet den. 10-08-2011 11:15:40
Siger heller ikke at hun siger 2K er dårligt!, vi siger bare at 2K også er super god kvalitet og at det er billigere!. samt at man kan se i det link jeg hæfter til at andre har haft dårlige erfaringer med Mxtryk.

#28 Holm Beskeden blev skrevet den. 22-02-2012 02:02:39
jeg ked af folk har dårlige erfarringer med det vi laver.
vi bestræber os på at kunden altid har ret. hvis det så kræver vi bruger 4 timer på at lave et sæt selvom der kun er 1 times design med i prisen. jamen så gør vi det uden beregning.
sker der en fejl så retter vi det og fremsender nyt klister.
og det uanset om det en farvefejl eller skærefejl eller mangler. sågar selvom det er folien den er gal med og det så slet ikke er vores ansvar men vores leverandørs ansvar at udskifte og udbedre fejlen. men det et værre bøvl for en kunde at skulle til at bokse med en leverandør så vi udskifter det der skal udskiftes og så tager vi selv kampen med leverandøren.

Jeg vil gerne kunne se mig selv i øjnene når jeg står op hver dag og tager på arbejde. og det kan jeg ikke hvis det jeg laver er halvhjertet og ikke er korrekt leveret/lavet/designet whatever you like.

derfor gør jeg alt der står i min magt for at levere det bedste resultat 100% hver gang.
om jeg så bruger min fritid på det så det bare noget der skal gøres.

i det link MGR postede der er der tale om 1 der har hørt noget skidt. evt fra en utilfreds kunde. og så der en anden som ikke vil os noget godt og derfor siger en masse ting. som du kan se er det samme bruger der diskuteres med hele vejen ned.

dårlig reklame er bedre end ingen, men grunden til at min kommentar er slettet til sidst er fordi jeg blev ret vred og fortalte hende et par ting eller to. ja det var noget skidt og jeg har lært af mine fejl.

hvis i oplever andre der har noget dårligt og sige må i da meget gerne ringe eller skrive til os her så vi kan be- eller afkræfte det. vi har en del kunder der ikke helt kan finde ud af det med betalingen. og som ethvert andet firma så sender vi jo bare regningen videre til en revisor som inkassere pengene. og så begynder folk at brokke sig selvom de måske har fået 3 sæt for et sæts pris. eller fået 10 timers design gratis.

man kan ikke please alle i denne verden.

men jeg kan fortælle jer at vores kvalitet hænger sammen med prisen. vi har den bedste kvalitet af print og folie der kan opdrives til cross. vi har de nyeste og største maskiner på markedet til at lave stafferinger med.

mvh christian

#29 RasmusR Beskeden blev skrevet den. 22-02-2012 09:52:28
Ja jeg må sige at jeg også kun har hørt godt om Mx tryk men jeg siger heller ikke at 2k er dårlige

#30 nikolajdk1234 Beskeden blev skrevet den. 22-02-2012 14:03:45
du har lavet det i forkert rækkefølge, du kan ikke vælge køre nummer før du har bestilt løbs licens
AmandaStorm:du starter med at gå ind på dmusport.dk og vælge et ledigt kørernummer under faste kørernumre, og så skriver du til emailen derinde hvilket nummer du har besluttet dig for at ville have. Derefter bestiller du løbslicens og transponder, også på dmusport.dk.

Du behøver ikke at have nummer på tøjet. Men jo numrene på maskinen er en stafferinger der fylder hele nummerpladen med den baggrund du skal have til din klasse (blå frontplade, sorte sideplader). Du kan købe de numre hos www.mxtryk.dk og så bliver de bare sendt med posten, intet problem der

#31 peterjensen1 Beskeden blev skrevet den. 26-03-2012 22:18:25
Der vil jeg så sige der er du lidt forkert på den.
For sidste år hvor jeg fik mit køre nummer der havde jeg bare et trænings licens,
Har så godt nok købt løbslicens den her sæson.s
nikolajdk1234:du har lavet det i forkert rækkefølge, du kan ikke vælge køre nummer før du har bestilt løbs licens
AmandaStorm:du starter med at gå ind på dmusport.dk og vælge et ledigt kørernummer under faste kørernumre, og så skriver du til emailen derinde hvilket nummer du har besluttet dig for at ville have. Derefter bestiller du løbslicens og transponder, også på dmusport.dk.

#32 KlintMX Beskeden blev skrevet den. 27-03-2012 19:34:22
Burde diskussionen her ikke være overstået for længst? Det er jo en tråd, der er et halvt år gammel!!

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner