hjælp til pakninger ?
hjælp til pakninger ?
Indlægget har 3 svar | 3 abonnerer på svar | 238 visninger
![]() | sebb00 Beskeden blev skrevet den. 22-08-2011 15:04:25 hej.jeg var ude og køre i lørdags, og jeg har lige fået skiftet pakninger i hele motoren. det begyndte så at komme små dråber olie ud. og pludselig kom det kølervæske ud af topstykket. det er kun når motoren er varm det kommer ud, og jeg ved godt at olien bliver tyndt når motoren er varm. jeg er begyndt at skifte olie, kan det være fordi den er for tynd ? jeg kan ikke forstå det, det burde da være tæt. håber i kan hjælpe mig med det problem. |
Svar
![]() | efterspænd alle skruerne og hvis det ikke hjælper så må du evt. købe nogle nye pakninger eller fuske lidt med flydende pakning der hvor den er utæt det med olien skulle ikke have noget at sige. |
![]() | Din toppakning sidder sikkert ikke rigtigt, og derfor drypper den olie/vand ![]() |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | jeg har lige skildt den fra hinanden, og jeg opdager der mangler en pakning i vandpumpen. vandpumpen var fyldt med jord, så nu skal jeg bare lige have topstykket af og se hvorfor det kommer ud der. det skal lige siges at pakningen ved topstykket er ikke skiftet ![]() |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| hjælp til ny nakkekrave | Blak | jenner | 25 | 1412 |
| hjælp til årgang | bolther | bolther | 7 | 497 |
| Hjælp til gaskabel ! | kawa125 | emil2261 | 4 | 625 |
| hjælp til pris på kinesercross | casper1560 | casper1560 | 5 | 372 |
| hjælp til valg af crosser | jonathan stampe | jonathan stampe | 6 | 450 |
| hjælp til bane | jonathan stampe | michael | 4 | 446 |
| Hjælp til placering | kawa125 | maczor | 3 | 302 |
| Hjælp til klister | jonathan stampe | Andreas Sørensen | 6 | 449 |
| hjælp til stempel | jens kjær | jens kjær | 5 | 386 |
| hjlæp til c125 alder | Mads | Mads | 6 | 359 |

det med olien skulle ikke have noget at sige.