Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Træning » 

hjælp til Kravebens problemer

hjælp til Kravebens problemer

Indlægget har 3 svar | 2 abonnerer på svar | 551 visninger
Andreas Rosing Beskeden blev skrevet den. 28-03-2011 21:33:44
Hej derude jeg gik og undrede mig over om der nogle af jer som døjer med jeres kraveben? hvis der er hva gør i så med hensyn til træning? jeg har selv det som hedder SC joints og det er hvor at der hvor kravebenene ender ind mod halsen, der er mine ledbånd sprunget og mine kraveben hopper ud af led:S hvad gør man lige i sådan en situation?

Svar

#1 mx24 Beskeden blev skrevet den. 01-04-2011 07:50:50
genoptræner

#2 Andreas Rosing Beskeden blev skrevet den. 01-04-2011 08:30:50
Jamen fik af vide af lægen at det kan man ikke, han havde lagt en dAto på hvornår jeg skulle operares og der ville han tage nogle sener fra hoften og ligge hen over kravebenene, men så snakkede han med nogle udenlandske læger og de synes jeg var for ung, da operationen ikk er så vellykket

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 mx24 Beskeden blev skrevet den. 01-04-2011 09:59:15
ja men efter en operation skal man altid genoptræne muskulaturen igen og smidigheden i ledbåndene. se på Rasmus Krogh Jørgensen der rev samtlige ledbånd i skulder og ene side af nakken over han har genoptrænet i over 1 år og melder sig nu ind i kampen igen. genoptræning af skuler skader kan virkelig betale sig også nakke tro mig har selv prøvet nakke (brækkede noget i nakken og har fået et piskesmæld på samme tid)

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner