hjælp til køb at 450f
hjælp til køb at 450f
Indlægget har 14 svar | 7 abonnerer på svar | 322 visninger
![]() | sutske Beskeden blev skrevet den. 16-01-2012 16:26:39 hej jeg er ved at kik på en 450f vil høre hvad jeg skal holde mig fra vil helst ha en kawasaki 450f men de er for dyre jeg har kik på en Suzuki RMZ 450 eller en yamaha yz450 fra 04-08 og max ca 15,000kr 500cc 2takt er også på listen men er ikke rigtig nogen til salg .... findes de ikke mere ??? hvad kan i anbefale? vil ikke have noget med kent gearkasse problemer som Suzuki vist nok havede tidliger.. på forhånd tak |
Svar
![]() | jeg ville se efter en honda. det holder faktisk rigtig godt. alternativ en yamaha |
![]() | okay . får men ligsom meget cykel får pengene ? og det er vel klogt at finde der blevet lavet service på som ikke har kørt 60 timer eller hvad |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | hvis det SKAL være 4-takt ville jeg uden tvivl være mest tryg ved at vælge en yamaha, når vi er nede i de årgange. Dermed ikke sagt at alle de andre er dårlige, men yamahas gamle modeller er bare utroligt pålidelige. Derudover er jeg blevet fortalt at hondas 450 08 skulle være deres bedste 450'er til dato. Ang. 500 2-takt, så jo, de findes, men er udgået og derfor er de efterhånden sjældne. Ellers kunne du jo alternativt se dig efter en 250 2-takt, der ville jeg mene du får mere for pengene. Hvis du skal ned i en årgang 04 skal du nok ikke regne med de kun har kørt 60 timer ![]() |
![]() | Hej TM laver en 300cc 2-takter, og den skulle være ret vild, hvis det er det du er ude efter. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jegstrup cross har en tilsalg til 15.000,- pt. |
![]() | jeg hælder også mest til yamaha . jeg har 125 og 250 2takt og skal ha noget vilder. det en skam at 500cc 2takt er udøde tilbage til 4takt hvormeget forskeld er der på 250f og 450f ? |
![]() | tm er ikke lige mig |
![]() | Du skal jo tage i betragtning, at en 250f'er har ca. lige så mange kræfter som en 125'er, hvorimod 450'erne køre sammen med 250 2 takterne, så der må jo være en del forskel ;) |
![]() | jeg syntes at du skal købe en 2 takter hvis du ikke har flere penge og gøre godt med. |
![]() | kun hvis jeg finder en 500cc 2takt ![]() |
![]() | [INDHOLDET AF DETTE SVAR ER SLETTET] |
![]() | [INDHOLDET AF DETTE SVAR ER SLETTET] |
![]() | Du er ved at lære det mht. Yamaha Amanda (bliver spændende at se dig på Yamaha) deres 5 ventilede motorer har mindst vrøvl med ventilerne ifølge Moto Cross Action. |
![]() | Det er desværre ikke en ægte 300ccm da krumtaphuset ikke er skiftet så vidt jeg ved, og det er ikke optimalt så den går ikke som en 300ccm burde gå. |
![]() | Du skal nok forvente at en ældre Yamaha er en anelse tung i det, en i klubben havde en og han syntes det. Men sådan er det man kan ikke få alt for ikke så mange penge. |
![]() | Donky: Det eneste sted jeg skal have ventiler er mine slanger. Det blir en yamaha 125, men tak for tilliden, haha ;D Men ja, gamle 4-taktere er tunge uanset hvad mærke du køber. 4-taktere er generalt bare meget tungere, men hvis det er en 450 du vil have er det selvfølgelig også sådan en du skal have fat i ![]() |
![]() | Jeg syntes ordet tungere kommer til at falde forkert på den måde i skriver det på, fordi det er ikke rigtigt. Yamaha yz450f år: 2005 = 99.7 kg. Yamaha yz450f år: 2012 = 111.1 kg. så at skrive de gamle maskiner er tungere end de nye, er ikke rigtigt. at de gamle så føltes tungere at køre på det er en helt anden sag og det er jo pga. tyngdepunkt og vægtfordeling ![]() Amanda: skal du ikke også udstødningsventil? |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Hjælp til gaskabel ! | kawa125 | emil2261 | 4 | 594 |
| hjælp til bane | jonathan stampe | michael | 4 | 395 |
| hjælp til pakninger ? | sebb00 | sebb00 | 3 | 217 |
| hjælp til dæktryk | yz250f | jenner | 1 | 166 |
| hjælp til krumtap | yz250f | yz250f | 2 | 183 |
| hjælp til gear arm | sutske | sutske | 3 | 90 |
| hjælp til forgaffel | alexander | alexander | 8 | 112 |
| hjælp til yz250f | yz250f | yz250f | 5 | 177 |