Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Baner » 

hjælp til bane

hjælp til bane

Indlægget har 4 svar | 4 abonnerer på svar | 445 visninger
jonathan stampe Beskeden blev skrevet den. 05-05-2011 21:08:33
hej jeg vil lave en bane er den nogle der ved hvordan man laver en eller nogle der kender nogle der kan lave baner??

Svar

#1 offroaderen Beskeden blev skrevet den. 05-05-2011 21:21:18
www.dirtwurx.com/index.php

Men det bliver nok rimeligt (fucking) dyrt at skulle have kørt så meget jord ind, løn til mændende, deres rejsebilletter fra USA, leje af dumpere, leje af bulldozere, leje af rendegravere, gravemaskiner osv...

Nemmeste for dig (nok også det billigste); Køb en rendegraver og gå amok. Man kan få dem for omkring 50-70k i en acceptabel stand.

#2 jonathan stampe Beskeden blev skrevet den. 05-05-2011 21:26:45
det er bare til en bane i baghaven

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 daniel k Beskeden blev skrevet den. 09-05-2011 12:41:42
tegn den på computer, og lej derefter en randegraver en weekend.. og så bare igang

#4 michael Beskeden blev skrevet den. 09-05-2011 13:38:28
Hvis det skal være lidt mere simpelt, (sådan opfatter jeg det iforhold til andre), så skal du nok bare starte med en flad bane, du bliver desuden nok lidt træt af den i længden og vil heller køre på lidt større baner, og så er det jo surt at have gravet hele haven op. Du skal sørge for at der ikke er nogle åbentlyst farlige ting man kan vælte ned i, fx spids genstande. Det jeg synes er at du skal have fat i nogle gamle dæk eller halmballer, det er billigt og let at komme af med igen. Så skal du lægge dem der hvor svingene skal være, og så er det bare at køre, så kommer sporerne helt af sig selv.
Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Michael

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner