hjælp til at finde brynje
hjælp til at finde brynje
Indlægget har 7 svar | 5 abonnerer på svar | 245 visninger
![]() | Mathiasd1 Beskeden blev skrevet den. 06-01-2012 12:33:28 hey MXgallerijeg vil gerne købe noget brynje noget så tænkte jeg på hvad man bedst bevæger sig i, fullbrynjeeller de der uden armer ? og vis jeg køber den uden armer SKAL jeg så have albuebestykker på ? Hilsen MAthias |
Svar
![]() | søg i forum |
![]() | Tror at det kommer an på hvad man bedst selv kan lide. Med min full body brynje synes jeg at jeg bevæger mig rigtig godt i. Men det samme gælder vel for en almindelig brynje? ![]() |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | Har både haft full brynje og "brynje uden ærmer" :-) efter min mening bevæger man sig bedst i en "brynje uden ærmer" På Dirtbikebitz kan du få et helt set - brynje, albuebeskytter og nyrebælte ( Thor) til under en tudse + Fullbrynje synes jeg er meget stiv at køre med, og de kan godt "kradse" en når man køre med den. :-D |
![]() | Jeg har selv fået en forcefield "trøje", hvor der sidder beskyttelse til albuer, skulder og front på overkrop. Dertil følger der et løst rygskjold med nyrebælte, og det sidder enormt godt. Det er den her: www.vcustoms.co.uk/motorbike_68_forcefield-sl1-combo-%28action-shirt-and-sport-lite-l1-back-protector%29_26915.html |
![]() | sis sis one laver osse de trøjer .med beskyttelse.har kørt med en i 2 år nu.plus alm.skulderbeskytter og nyrebælte.man ka bevæge sig meget bedre |
![]() | det gælder for en hel brynje som jeg for står ? |
![]() | Ja, det gør den. |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Hjælp - med at finde hjelmén! | løthii | løthii | 4 | 313 |
| hjælp til bane | jonathan stampe | michael | 4 | 445 |
| hjælp til bremsen | jens kjær | yamahayzf250 | 7 | 329 |
| hjælp til stempel | jens kjær | jens kjær | 5 | 386 |
| Hjælp til leatt brace. | Mx125 | frederik | 15 | 580 |
| hjælp til pakninger ? | sebb00 | sebb00 | 3 | 238 |
| hjælp til rens af luftfilder | kasp040a | kasp040a | 5 | 257 |
| hjælp til alive . | sebb00 | offroaderen | 3 | 153 |