Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Udstyr » 

hjælp med hvordan jeg fjerne mine stickers ??

hjælp med hvordan jeg fjerne mine stickers ??

Indlægget har 9 svar | 3 abonnerer på svar | 606 visninger
lifanmoto Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 11:26:26
hvordan får jeg dem af (:

Svar

#1 Krellebabz Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 17:57:30
Den aller bedste metode du kan bruge, er at tage en varme pistol og blæs i små "bider" ind på dine stickers når du kan de begynder at "boble" skynder du dig at fjerne varme blæseren og derefter river du dine stickers af.. - Det virker 100%

husk at du må ikke holde din varme blæser stille ind på dine skjolde!!!!

#2 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 18:43:46
min erfaring er at det fungerer bedst uden varmeblæser, da det der sker for mig, er at limen bliver varmet op og blød, og klæber endnu mere. Så jeg lader dem være "kolde" og river dem bare af i store hug (ikke langsomt), så får du mest muligt lim med af.
Derefter kan du rense skjoldene i acetone, og så er de klar til nye stafferinger

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 Krellebabz Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 19:47:10
AmandaStorm:min erfaring er at det fungerer bedst uden varmeblæser, da det der sker for mig, er at limen bliver varmet op og blød, og klæber endnu mere. Så jeg lader dem være "kolde" og river dem bare af i store hug (ikke langsomt), så får du mest muligt lim med af.
Derefter kan du rense skjoldene i acetone, og så er de klar til nye stafferinger

Varmeblæser og varmepistol er sq da nøjagtig det samme!

#4 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 26-03-2011 19:51:11
ja, har jeg gjort forskel på det? - jeg siger at min erfaring er at limen klæber endnu mere ved brug af varmeblæse/varmepistol, derfor bruger jeg den kun når jeg sætter stickers på !

#5 Krellebabz Beskeden blev skrevet den. 27-03-2011 20:18:17
Nej det er jo netop det de ikke gør?!?!?!.. når man skal sætte dem på skal man bruge en fyntører eller noget ligende ikke en varmepistol der bliver 600 grader?!?!?!

#6 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 28-03-2011 13:16:14
altså jeg bruger en varmepistol når jeg skal sætte dem på, men holder den jo ikke direkte ind på, men ca 30cm fra ?!?!?!?!?!?!??!!!!!!!!!!!
Der er da ingen grund til at blive mopset over det

#7 Krellebabz Beskeden blev skrevet den. 28-03-2011 21:34:13
Nej nej .. men det føles bare som om du skrev en kommentar til forumet uden du havde set hvad andre hans skrevet xD

#8 AmandaStorm Beskeden blev skrevet den. 28-03-2011 21:40:52
nej overhovedet ikke, havde skam set din besked - for mig klæber limen bare endnu bedre når jeg varmer det op, men skal da ikke kunne sige om det virker hvis du nærmest "smelter" stafferingerne af
Som skrevet før lader jeg dem bare siden "kolde" på og tager nogle store riv

#9 Krellebabz Beskeden blev skrevet den. 29-03-2011 14:37:31
Ok

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner