Hej, Grimhøj? GOD?
Hej, Grimhøj? GOD?
Indlægget har 9 svar | 8 abonnerer på svar | 481 visninger
![]() | Andruklezzeas Beskeden blev skrevet den. 17-01-2012 21:46:32 Hej, Tænkte på om nogle af jer køre på grimhøj cross bane? Synes i at den er fed at køre på ? eventuelt nogle film med den som jeg kan se? Tænkte på om det er det hver at rejse fra samsø og køre 2 gange om ugen. Så er den god nok og det hver at rejse så langt for? :-) PS: Kør på en KX250 2t 2005 |
Svar
![]() | Skod bane.. lille dårlig bane med rigtig små sving.. det er nederen at køre 250 2t i grimhøj.. |
![]() | Hvis du kører 65'er eller luks er den nok fin nok, jeg synes det er en skod bane ;) |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | i syns det en skod bane pga i ikke kan finde ud af og overhale ... right? vi har længde hørt på masser kritik så i uge 6 blir den lavet om med mange langsider osv! så i små fuckhoveder der har så lange løg kan få noget " ordenligt og køre på " banen er pisse god til og træne teknik den er ALDRIG ens for hver runde!!! men den er god somsagt hvis du skal lære teknik! men som sagt omkring uge 6 blir den lavet om tjek det på www.grimhoej.dk om den er ved og blive lavet ! |
![]() | Hold lige en pæn tone, ikke? Folk har hver sin mening.. |
![]() | Okay, Tak for svar, Især til mxLund :-D jeg kommer alligevel først til at køre efter uge 6 så :-) Det var lige det jeg ville høre |
![]() | [INDHOLDET AF DETTE SVAR ER SLETTET] |
![]() | Yderst voksen kommentar det må jeg sige. Grimhøj er en rigtig god bane at øve teknik på især sving og nedbremsninger. den er meget teknisk og ofte også ret glat. jeg synes den er kanon sjov, men ja hver mand sin mening |
![]() | Det er godt at træne hårdbane på den det kan vi hurtigt blive enige om. men nøgle ordet er: træne. den er teknisk svær at køre, det er næsten som at køre supercross bortset fra der ikke er nogle hop. ;) |
![]() | og du er velkommen til og køre når den er lavet færdig der blir brugt mange penge nu på og få den gjort lækker.. |
![]() | Folk som bare er ude på at ødelægge tråden bedre blive væk. Hold tonelejet nede og snak kun om de ting der har med emnet at gøre. |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Hjem + brille | lassethostrup | Jan | 5 | 337 |
| olie til ktm ?? | sebb00 | sebb00 | 12 | 557 |
| Afstemning!. Grimhøj motocross klub | Blak | Blak | 7 | 543 |
| Hvor er Styrforhøjer billigst | Elkjaer | 1 | 260 | |
| Hjæælp miig :D | JensStoffersen | JensStoffersen | 4 | 284 |
| Hej Tc 250 ? | Andruklezzeas | Ingen endnu. | 0 | 181 |
| Hjælp til krumtap? | Daniel125 | Ingen endnu. | 0 | 155 |
| er det ragtigt! :D | mxbjarno | Krellebabz | 8 | 357 |
| Hvor kan jeg finde Yamaha tøj? | jones19 | jones19 | 4 | 206 |
| KTM el indsprøjtning?? | emil2261 | Krellebabz | 2 | 209 |

der blir brugt mange penge nu på og få den gjort lækker..