Avanceret søgning

GoPro - Youtube account og mere

GoPro - Youtube account og mere

Indlægget har 5 svar | 4 abonnerer på svar | 328 visninger
NickKtm Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 17:18:18
Hey Gutter!

Jeg køre motocross, og er samtidig blevet lidt vild med videoredigering osv.
Har derfor besluttet mig for at investere i et GoPro Hero 2 motosport hjelm kamera.
Men da årstiden og vejret lige pt. ikke er tiden hvor man dyrker sporten, vil jeg gå igang med at lave en Youtube account, og starte ud med layout på siden osv.

Jeg skal have fundet mig et Youtube navn, men er dog lidt lost omkring det.

Kender i nogle som har en youtube account som bruger et gopro kamera, og som har uploadet en masse videoer? Hvis i gør det må i gerne lige give et link, så kan jeg få lidt inspiration derfra.

Jeg er ejer af en macbook, og der har jeg indtil videre kun programmet Imovie som jeg dog endnu ikke har fået testet.
Det skal kunne redigere videoer i en rimelig god kvalitet, og gerne med nogle fede effekter, og muligheder for at lave nogle introer og sådan.
Hvis i mener programmet er meget dårligt, vil jeg investere i adobe after effects, eller sony vegas.

Men håber i kan komme med nogle ideer, og hvis i har nogle forslag så skriv dem gerne!

På forhånd tak!

Svar

#1 kasper2710 Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 17:24:31
www.youtube.com/user/GoProAmateurChannel/videos

han laver nogle rigtige fede videoer

#2 Honda125freak Beskeden blev skrevet den. 19-12-2011 17:38:53
www.youtube.com/user/GoProMX Det er vidst den bedste kanal med gopro motocross videoer

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 piilgaard Beskeden blev skrevet den. 20-12-2011 22:52:10
Hey Nick. Jeg har selv en youtube bruger og har også uploadet nogle film, men dog ikke gopro, men altså det er lige meget med navnet (bare et navn der passer til eller navet på sangen) bare find nogle clips du kan lide og prøv at efter ligne så kan det aldrig gå helt galt men husk at skifte vinkel jeg ved det er svært med gopro men prøv for det bliver kedeligt med den samme vinkel hele tiden. Og ang. Imovie så er det et udemærket moviemaking program. Håber det hjalp lidt

#4 NickKtm Beskeden blev skrevet den. 21-12-2011 17:06:28
Super tak .
- Pillgaarg, smid lige et link til din youtube account!

#5 piilgaard Beskeden blev skrevet den. 24-12-2011 23:31:18
her men min film har jeg slettet --> www.youtube.com/user/piilgaard123?feature=mhee

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner