er mitaka godt nok ? motordele
er mitaka godt nok ? motordele
Indlægget har 19 svar | 6 abonnerer på svar | 263 visninger
![]() | sutske Beskeden blev skrevet den. 28-01-2012 19:07:47 hej min krumtap er lidt skæv og vil skift den og plejestang og stempel og kan se der også er en del forskeld på hva mærke man tar men er Mitaka godt nok i slidstyrke eller skal jeg ta det dyre Prox ? hva køber i jeg køre ikke på bane pt men måske i det kommed år gerne nogen hjemmesider hvor i køber tak |
Svar
![]() | kig evt på www.pjme.co.uk hvis du kører 2 takt, de har billige dele til ældre modeller |
![]() | nu har jeg fået skiftet krumtap hos en mekaniker så ved derfor ikke hvilket mærke det er men stempel kører jeg med wiceco det er det som skulle være det mest slidstærke prox ved jeg kun at folk siger holder kortere end wiceco det skulle faktisk køre 5-10 timer mere end et prox stempel |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | okay jeg troede prox var best når det også er dyrest... maczor pjme kender jeg men det står nogen om at det er a eller b stempel og jeg skal ha et B som min 0,01 i oversize men ellers billig side |
![]() | Du skal bare skrive en e-mail til dem, de har alle størrelser på lager :-) eller skriv det i ordre kommentar |
![]() | godt så det vil jeg prøve |
![]() | kan man få lavet en krumtap der ikke er hel lige ? |
![]() | Hvad er skæv ? plejlstangen ? |
![]() | nej ikke den . krumtap akslen når du tar tændningen af og drejer akslen så vipper den den en smule op og nej alså den er ikke lige hvis du forstår hvad jeg mener ? |
![]() | pro-x er et billigstempel, altså ikke top kvalitet. Kan anbefale wiseco, det har jeg kørt med længe, men er skiftet til wössner da det skulle være bedre kvalitet og koster nogenlunde det samme. Wössner kan købes her: wossneronline.com/forged_pistons/ |
![]() | det er sjældent at selve krumtapsaksen er skæv, men det kan da lade sig gøre. Har du skildt motoren helt ad? Hvis ikke, så kan det jo være at dine krumtapslejre er færdige, og det er derfor den vipper lidt |
![]() | det vil jeg lige se efter. en anden ting er hvordan ser man på stempel om det er færdig for har jo købt denne gamle kx250 og manden siger det kun har kørt 1 time for den rasler i motor . plejestang top leje var der en lille smule slør i ved ik om det er nok |
![]() | Hvis du skal have ny plejstang, så køb hellere hot rod end prox. Den er lidt dyrere men holder altså noget bedre, især hvis man køre rigtig stærk![]() |
![]() | Hot Rod Rulez ;) |
![]() | så har jeg været på indkøb og det blev WISECO kit med krumtap og plejestang hovedelejer pakninger og pakdåser og stempel blev wosserner så det glæder jeg mig til.. ![]() |
![]() | Håber den kommer til at spille max ;) |
![]() | og ja hovede lejer var dem der reslet og de var meget løse på krumtappen kunne ta dem af og på uden værktøj |
![]() | Godt, så kører det for dig igen ;) |
![]() | ja det vil jeg da mene |
![]() | hot rod ville nu også hest ha haft men når jeg skulle punge så meget op så måtte det jo blive det næste i rækken |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| Projekt opgave om motocross | honda234 | mx24 | 2 | 365 |
| Er det godt? | Andruklezzeas | Andruklezzeas | 4 | 310 |
| er det her godt nok | jonathan stampe | Elkjaer | 3 | 243 |
| HD Camera er det godt nok | JensStoffersen | Blaest | 14 | 518 |
| er dette udstyr godt nok? | Tobiastn | lasse12345 | 3 | 337 |
| Er BUD godt nok ? | JensStoffersen | 6 | 395 | |
| er der nogen der ved? | kasper2710 | Nick00540 | 6 | 487 |
| er polini et godt mærke?? | Nick00540 | Martin KX85 | 9 | 319 |