Er det godt?
Er det godt?
Indlægget har 4 svar | 2 abonnerer på svar | 335 visninger
![]() | Andruklezzeas Beskeden blev skrevet den. 16-04-2011 02:22:19 Er det meget eller lidt hvis en yamaha yz 250 årg 01 har kørt 50-60 timer, kørt af oldboys? |
Svar
![]() | Hejsa, jeg vil sjældent give meget for sådan en påstand. Det giver næsten sig selv, at de har kørt mere. Kig evt på stel'et, om der er slid på, samt om kickstarteren, er blevet meget slap, hvordan den ser ud på koblingsskjoldet ovs. Det er sådan nogle ting, som kan vise hvor slidt den er. Motor kan godt have kørt få timer, jeg fik ny motor i min ved køb. Men derfor har støddæmpere, lejer, kabler, bremser ovs stadig kørt det over. Det er små ting i sig selv, (i forhold til en motor) men er dyrt samlet så tjek evt. også det, ved et muligt køb -Florentz |
![]() | Se den.,., www.guloggratis.dk/crossere-go-carts/crosser/annonce/10826390 |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | ja, men som sagt må man jo se på den. Når man står ved siden af den, du kan ikke se alt på billeder, og slet ikke om forgaffelerne er utætte ovs. |
![]() | okay |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| TM? - er det godt? | richard12 | sand650 | 27 | 640 |
| er den god | andreas 46 | Zinck | 9 | 493 |
| Er det standard? | sand650 | mxlasse | 3 | 346 |
| hvad er den værd? | borgholt sx250f | borgholt sx250f | 7 | 584 |
| Er denne en 2001? | metallica2 | 3 | 363 | |
| hva er den værd? | Lennart Albin | mortenrm85 | 1 | 366 |
| Hvor meget vil det koste? | GlennGT | maczor | 1 | 269 |
| er det et godt køb? | lasse12345 | andreas 46 | 13 | 819 |