ang. cross kørsel (adhd-damp)
ang. cross kørsel (adhd-damp)
Indlægget har 18 svar | 5 abonnerer på svar | 483 visninger
![]() | nikolajdk1234 Beskeden blev skrevet den. 20-01-2012 17:16:10 Hej mxg. jeg har damp og jeg tænkte på om der også var nogle af jer der havde det, det fordi jeg ikke helt ved om hvor klogt det er at køre cross når man har taget sin medicin fordi det er jo en slags ''drugs'' håber på ordentlige svar. om jeg skal køre uden medicin eller med. ville køre så sikkert/godt som muligt. Tak på forhånd. |
Svar
![]() | Det er nok noget du skal tale med din læge om, jeg er helt sikker på at han kan rådgive dig bedre, end en masse personer, som overhovedet ikke har styr på farmakologi. |
![]() | Okay. tak for det. |
![]() | Mxgalleri bringer følgende service meddelse |
![]() | jeg har adhd i høj grad og en kronisk tiks.. det fedt og køre med adhd så bruger man alt sin energi og mere til.. og man er bare træt når man er færdig!!! ![]() og alt det suremuleri tjo det lidt noget lort når man blir sur over en køre ind i en eller skubber til en med styret eller noget eller man går ud eller maskinen går i stykker men når det først køre så er det sku luksus ![]() |
![]() | er det med medicin eller uden køre også uden lige pt. og ja det går fint men det er ikke fedt og stå og diskutere med folk ude på banen:/ |
![]() | det er med.. stratera 98 mg. |
![]() | tak for svar, prøver med medicinen |
![]() | Helt iorden ! ![]() |
![]() | Jeg går ud fra du får Ritalin eller et lignende præparat for din AD/HD? Hvis ja, så kan du løbe ind i antidoping kontroller, og da stoffet er i nær familie med amfetamin, hvilket med garanti er på dopinglisten, kan du få problemer. Så hvis jeg var dig ville jeg alliere mig med en læge og få en erklæring på din medicin i forbindelse med din diagnose, og så indsende den til DMU. På den måde er du sikker på ikke uforvarende at løbe ind i problemer, fordi du tager den medicin, der er så nødvendigt for mange unge med AD/HD. /Jan |
![]() | Okay det vil jeg helt sikkert gøre gider ikke ryge ind i problemer pga. diagnosen. tak for svaret. |
![]() | er det ritalin ? jeg får stratea det sku helt fint... det er næsten det samme. ![]() |
![]() | Ritalin ja. |
![]() | da jeg fik skete der intet ved det... |
![]() | får 98 mg stratera |
![]() | samme her... |
![]() | for 15mg conserta |
![]() | skiftede idag![]() |
![]() | jeg fik kvalme af conserta og blev svimmel.... ;) |
![]() | gør jeg tit det standar bare på på cyklen fuld gas og hold fast ![]() |
Denne side kræver login!
Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.
Login
Relaterede emner
| Overskrift | Skrevet af | Seneste aktivitet | Svar | Visninger |
|---|---|---|---|---|
| køb af crosser (: | lifanmoto | Donky | 5 | 434 |
| Bane kørsel regler | nikolaj93 | nikolaj93 | 8 | 443 |
| navn nr på cross bluse? | jacobleonhard | mikedk155 | 2 | 361 |
| Cross rens / shampoo | FrederikNerlov | frederik g jensen | 10 | 666 |
| Motocross musik (pump up) | TeamHeise | TeamHeise | 5 | 266 |
| nogen cross filme | jacob85 | kasper2710 | 7 | 309 |
| min crosser har svært ved at starte | kasper2710 | kasper2710 | 2 | 153 |
| cross kanal på dansk | jonathan stampe | Ingen endnu. | 0 | 129 |