Avanceret søgning
MX Galleri » Forum » Baner » 

Afstemning!. Grimhøj motocross klub

Afstemning!. Grimhøj motocross klub

Indlægget har 7 svar | 6 abonnerer på svar | 579 visninger
Blak Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 13:04:41
Hej alle mx kører.

Mange af jer kender 100 % grimhøj banen ved Aarhus? Mange af jer synes sikkert også, som så mange andre, at det er en skod bane, skod underlag, skod bredde osv. Det er sjældent der er nogle fra andre klubber der kommer og træner.
Mit spørgsmål går på, hvis nu bare der blev gjort noget ved underlaget´, banens sving og form. ville det så ikke lokke jer til igen?
Der er jo mulighed for træning 5 gange om ugen.

og der er træning for en 50\'er.
og gode facilliteter.

Skriv jeres mening, eller bare ja eller nej.
så vil jeg gå videre med det, hvis der er stemning for det.

Blak // #107

Svar

#1 Donky Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 16:48:45
Mht. underlag hvad ville du gøre ved det...køre ler på, sand, stabilgrus eller hvad?
Tror ikke det er realistisk at gøre noget her.
Chikanen lige efter starten er for snæver vil jeg mene, det kunne nok rettes.
En ønsketænkning ville være et længere banespor i ordentlig bredde op ad den store bakke, heller ikke ret realistisk desværre men banen vil blive mere interessant på den måde.

#2 mxLund Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 16:57:22
Støre sving. højre hop samt længre.
samt til de store sving noget godt løst sand som der er i banen i forvejen som fx i grenå ved starten af det store hop

Mxgalleri bringer følgende service meddelse

#3 mx24 Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 17:12:01
Jeg synes i har en rigtig sjov bane i Grimhøj som er meget teknisk de fleste kan ikke lige grimhøj fordi det er en hårdbane og fordi de bruger bagbremsen til jer har ejg bare at sige kør en masse hårdbane få en god teknik du skal køre enormt agressivt på en bane som grimhøj hvis du vil overhale osv. det er rigtig god træning. det er personligt en af de baner jeg har fået nogle gode resultater på da jeg godt kan lide at køre agressivt og er god til at bruge min forbremse. vil give ret i det med chikanen den kunne godt bruge et eller andet ved ikke hvad men den passer ligesom bare ikke ind der. noget man kunne gøre ved banen var at lave lidt supercross style over den med nogle dobbelthop og tripple det ville være fedt

#4 martin s Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 18:20:37
jja det kunne være mega fad vis der skete noget !!

#5 mx76 Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 19:20:09
mx24:Jeg synes i har en rigtig sjov bane i Grimhøj som er meget teknisk de fleste kan ikke lige grimhøj fordi det er en hårdbane og fordi de bruger bagbremsen til jer har ejg bare at sige kør en masse hårdbane få en god teknik du skal køre enormt agressivt på en bane som grimhøj hvis du vil overhale osv. det er rigtig god træning. det er personligt en af de baner jeg har fået nogle gode resultater på da jeg godt kan lide at køre agressivt og er god til at bruge min forbremse. vil give ret i det med chikanen den kunne godt bruge et eller andet ved ikke hvad men den passer ligesom bare ikke ind der. noget man kunne gøre ved banen var at lave lidt supercross style over den med nogle dobbelthop og tripple det ville være fedt

du må ikke lave den til supercross style. da det er en dmcu bane og man må ikke have dobbelthop og tripple.

#6 Blak Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 19:40:25
jeg tænker mest på at holde jorden vellige . harve den godt for det bliver aldrig gjort og så få gjort noget ved svingene , der er jo ringe bander over det hele. alt i alt give den en lille overhaling . mht bander . få smidt noget jord på og dem ordenligt af.

#7 Blak Beskeden blev skrevet den. 17-04-2011 19:41:24
og ved godt med hop og sådan. da det er dmcu bane . er der ikk så meget og gøre. så skulle banen laves om.

Denne side kræver login!

Hvis du allerede har en bruger kan du logge ind her under.
Hvis du ikke allerede har en bruger kan du oprette en ved at klikke her, det tager under 30 sekunder.

Login

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk?
Login
Jeg har glemt min adgangskode!

Relaterede emner